transport gratuit PE TERITORIUL ROMANIEI la comenzile ce depasesc 4800 lei

Politica de livrare

Majoritatea comenzilor plasate pe site-ul nostru sunt îndeplinite în decurs de 9-12 săptămâni, cu excepția cazului în care se afișează altfel pe pagina produsului respectiv. Toate mobilierele sunt inspectate înainte de expediere, montare și eliberare. Metodele de livrare și furnizorii sunt atent pregătiți pentru a vă asigura că primiți cel mai bun serviciu și experiență posibilă. Orele de „expediere” postate pe paginile produselor reprezintă estimări corecte și rezonabile, luând în considerare aceste mărfuri, dimensiunea, greutatea și designul ambalajului. Procesul de expediere este condiționat de disponibilitatea furnizorilor și de resursele logistice, pot apărea întârzieri și este posibil ca unele servicii să nu fie disponibile în toate zonele.

Transport gratuit

Majoritatea comenzilor a căror valoare depășește 4800 LEI sunt eligibile pentru a fi expediate prin Expediere standard gratuită, de asemenea, listate ca „Expediere gratuită” sau „Gratuită”. Pentru a depăși așteptările de îndeplinire, oferim clienților noștri cel mai rapid, mai sigur și mai fiabil serviciu de transport gratuit. Pentru articolele de mobilier de dimensiuni mari, „livrare gratuită” înseamnă livrare la bord și necesită respectarea setului de reguli standard utilizate în industria de transport maritim:

  • Premisa clientului trebuie să asigure acces rezonabil și sigur pentru vehiculul de livrare (aleea sau strada care permite accesul camionului)
  • Articolele vor fi plasate neambalate în cel mai apropiat punct accesibil cu camionul. Agenții de transport maritim, la propria lor discreție, pot asista clientul la plasarea mobilierului într-un garaj sau într-o altă locație acoperită.
  • Un adult trebuie să fie prezent pentru a inspecta și accepta livrarea.
  • Clientul are la dispoziție 30 de minute pentru a efectua o inspecție vizuală și trebuie să noteze orice semn de deteriorare pe documentele de livrare.
  • Cele mai multe comenzi vor ajunge pe un palet de lemn, învelit și retras. Este foarte recomandat ca clienții să dărâme folia termocontractabilă pentru a efectua o evaluare vizuală a pachetelor.

PARCEL MIC

Orice articol (e) care poate fi consolidat într-un pachet de colete cu valoarea dimensională totală sub 80 cm, va fi expediat prin intermediul transportatorului comun de colete, cum ar fi FAN Courier , Cargus sau DHL. Probele de culoare, kiturile de retuș, pachetele hardware sau orice materiale de marketing care se încadrează în această categorie, vor fi livrate prin intermediul Serviciului gratuit prioritar, cu un timp de livrare estimat între 2 și 10 zile lucrătoare. Poate fi necesară semnătura pentru livrările de colete mici. Sub rezerva disponibilității inventarului.

PARCEL MARE

Accesoriile de conversie pentru pătuțuri, pătuțuri sau orice produse cu orice valoare dimensională care depășește 80 cm, vor fi expediate prin intermediul transportatorului și / sau serviciului specializat pentru mobilă. Acesta este un serviciu la nivelul solului, cu un timp de livrare estimat între 7 și 10 zile lucrătoare. Livrare la distanță și nu include instalarea produsului sau îndepărtarea resturilor de ambalaj. Vă rugăm să acordați timpul de procesare complet afișat pe pagina produsului plus 7-10 zile lucrătoare în tranzit pentru livrare.

Odata plasata comanda:

Veți primi un e-mail de confirmare care include numărul comenzii dvs. și informațiile noastre de contact. Secțiunea „Disponibilitate” va afișa data aproximativă pentru care se așteaptă livrarea comenzii dvs. Vă rugăm să rețineți că această dată poate fi modificată.

Livrarea este programată cu programare. Odată ce comanda dvs. este primită și a trecut inspecția de intrare la centrul nostru de distribuție local, veți primi un e-mail de notificare de expediere. Transportatorul va suna pentru a programa livrarea cu cel puțin 24 de ore în avans.

Pentru articolele care nu mai sunt în stoc, data estimată este data aproximativă pentru care comanda este așteptată să sosească la Centrul nostru de distribuție și poate fi modificată.

DECLARAȚIE DE RESPONSABILITATE: METODA DE LIVRARE STANDARD ESTE DETERMINATĂ PE BAZA FIECARUI AMBALARE ȘI SPECIFICAȚII. EXPEDIȚIA ȘI / SAU LIVRAREA SE EFECTUEAZĂ DE TRANSPORTORI TERȚI NEAFILIATI CARE CALITATEA ȘI DURATA SERVICIULUI POATE VARIA. MOBILIERUL ROMINA NU ÎȘI ASUMĂ NICI O RĂSPUNDERE PENTRU PROPRIETĂȚI SAU DAUNE PERSONALE CAUZATE DE TERȚE.