Politica de livrare
Majoritatea comenzilor plasate pe site-ul nostru sunt indeplinite in decurs de 9-12 saptamani, cu exceptia cazului in care se afiseaza altfel pe pagina produsului respectiv. Toate piesele de mobiliersunt inspectate inainte de expediere, montare si eliberare. Metodele de livrare si furnizorii sunt atent selectionati pentru a va asigura ca primiti cel mai bun serviciu si experienta posibila. Orele de „expediere” sunt doar estimari, luand in considerare aceste marfuri, dimensiunea, greutatea si designul ambalajului. Procesul de expediere este conditionat de disponibilitatea furnizorilor si de resursele logistice, pot aparea intarzieri si este posibil ca unele servicii sa nu fie disponibile in toate zonele.
Transport gratuit
Majoritatea comenzilor a caror valoare depaseste 4800 LEI sunt eligibile pentru a fi expediate prin curier in regim de Expediere standard gratuita, de asemenea, listate ca „Expediere gratuita” sau „Gratuita”. Pentru a depasi asteptarile de indeplinire, oferim clientilor nostri cel mai rapid, mai sigur si mai fiabil serviciu de transport gratuit, impreuna cu furnizorii nostri de servicii de curierat. Pentru articolele de mobilier la comanda de dimensiuni mari, „livrare gratuita” inseamna livrare la bord din partea echipei Romina si necesita respectarea setului de reguli standard utilizate in industria de transport maritim::
- Clientul trebuie sa asigure acces rezonabil si sigur pentru vehiculul de livrare (aleea sau strada care permite accesul camionului)
- Articolele vor fi plasate neambalate in cel mai apropiat punct accesibil cu camionul. Agentii de transport, la propria lor discretie, pot asista clientul la plasarea mobilierului intr-un garaj sau intr-o alta locatie acoperita.
- Un adult trebuie sa fie prezent pentru a inspecta si accepta livrarea.
- Clientul are la dispozitie 30 de minute pentru a efectua o inspectie vizuala si trebuie sa noteze orice semn de deteriorare pe documentele de livrare.
- Cele mai multe comenzi vor ajunge pe un palet de lemn, invelit. Este recomandata indepartarea foliei termocontractabila pentru a se efectua o evaluare vizuala a pachetelor.
COLET MIC
Orice articol (e) care poate fi consolidat intr-un pachet de colete cu valoarea dimensionala totala sub 80 cm, va fi expediat prin intermediul transportatorului comun de colete, cum ar fi FAN Courier, Cargus sau DHL. Probele de culoare, kiturile de retus, pachetele hardware sau orice materiale de marketing care se incadreaza in aceasta categorie, vor fi livrate prin intermediul Serviciului gratuit prioritar, cu un timp de livrare estimat intre 2 si 10 zile lucratoare. Poate fi necesara semnatura pentru livrarile de colete mici. Sub rezerva disponibilitatii inventarului.
COLET MARE
Accesoriile de conversie pentru patuturi, patuturi sau orice produse cu orice valoare dimensionala care depaseste 80 cm, vor fi expediate prin intermediul transportatorului si / sau serviciului de curierat specializat pentru mobila. Acesta este un serviciu la nivelul solului, cu un timp de livrare estimat intre 7 si 10 zile lucratoare. Livrare la distanta si nu include instalarea produsului sau indepartarea resturilor de ambalaj. Va rugam sa acordati timpul de procesare complet mentionat mai sus, plus 7-10 zile lucratoare in tranzit pentru livrare intra-comunitara.
DUPĂ PLASAREA COMENZII:
Veti primi un e-mail de confirmare care include numarul comenzii dvs. si informatiile noastre de contact. Sectiunea „Disponibilitate” va afisa data aproximativa pentru care se asteapta livrarea comenzii dvs. Va rugam sa retineti ca aceasta data poate fi modificata.
Livrarea este programata. Odata ce comanda dvs. este primita si a trecut inspectia de intrare la centrul nostru de distributie local, veti primi un e-mail de notificare de expediere. Transportatorul va suna pentru a programa livrarea cu cel putin 24 de ore in avans.
Pentru articolele care nu mai sunt in stoc, data estimata este data aproximativa pentru care comanda este asteptata sa soseasca la Centrul nostru de distributie si poate fi modificata.
DECLARATIE DE RESPONSABILITATE: METODA DE LIVRARE STANDARD ESTE DETERMINATA PE BAZA FIECARUI PROCES DE AMBALARE SI SPECIFICATIILE ATRIBUITE. EXPEDITIA SI / SAU LIVRAREA SE EFECTUEAZA DE TRANSPORTORI TERTI NEAFILIATI, IAR CALITATEA SI DURATA SERVICIULUI POATE VARIA. ROMINA FURNITURE NU ISI ASUMA NICI O RASPUNDERE PENTRU DAUNELE CAUZATE DE TERTI.